تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاهی از کمیاب ترین فایل های موجود در اینترنت برای اولین بار در ایران


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

آمار بازدید سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 105
  • بازدید دیروز : 66
  • بازدید کل : 390581

دانلود پکیج با ارزش کسب درآمد از اینترنت برای اولین بار(اختصاصی)


دانلود پکیج با ارزش کسب درآمد از اینترنت برای اولین بار(اختصاصی)

کتاب اول

 

کسب درآمد از اینترنت آشکار شد! کسب درآمد از اینترنت

 

این هفت روش آسان و سریع برای
کسب درآمد از اینترنت آن قدر ساده
است که از خودتان می پرسید...
"چه طور قبلا به فکرم نرسیده بود؟"

 

 

بله! بالاخره شما هم می توانید از کسب و کار اینترنتی و به آسانی در منزل و با کامپیوتر خود درآمد عالی پیدا کنید. در ۳ دقیقه آینده به راحتی با هفت روش ساده برای کسب درآمد فوق العاده آشنا می شوید.پس اگر آب هم دستتان هست آن را زمین بگذارید و این صفحه را تا آخر بخوانید...

مونا افشار

 

 

از طرف: مونا افشار
سه شنبه، ساعت ۱۱:۲۷ صبح

 

سلام دوست عزیز،

 

 

 

آیا دوست دارید که این شکلی شوید وقتی بالاخره از اینترنت کسب درآمد کنید؟


کسب درآمد از اینترنت


راستش را بگویید: تا به حال به چندین سایت آموزش کسب درآمد از اینترنت سرزده اید؟ چند تا مقاله خوانده اید؟ چند تا از این سایت ها واقعا به شما کمک کرد از طریق اینترنت پول درآورید؟

 

این سوال مهم اینجا پیش می آید: اگر همین طور ادامه دهید، فکر نمی کنید ممکن است تا زمانی که موفق شوید واقعا مانند این پدربزرگ پیر شده باشید؟

 

آیا این سوالات برای شما آشنا نیست؟

 

آیا واقعا می توانم از طریق اینترنت در منزل کسب درآمد کنم؟

چه قدر طول می کشد تا به درآمد عالی و دلخواه خود برسم؟

از کجا باید شروع کنم؟ قدم اول چیست؟

 

اما سوال مهم این است... بعد از این همه جستجو، جواب چند تا از سوال هایتان را واقعا پیدا کرده اید؟

 

بله دوست عزیز، حقیقت این است که سایت های مفید در زمینه درآمد اینترنتی بسیار کم است. شما برای شروع به کسب درآمد از اینترنت و موفقیت در کار خود سوالات مختلفی دارید. اما چگونه کسی را پیدا کنید که اطلاعات مورد نظرتان را در دست شما قرار دهد؟

 


خبر خوش: پاسخ تمام سوالات شما اینجاست!

 

 

بله، امروز شما بالاخره پاسخ تمام سوالات خود را به راحتی همین جا پیدا می کنید. پس این مقاله را تا آخر با دقت بخوانید تا جواب تمام آنچه به دنبالش بوده اید را کشف کنید...

 

بگذارید حدس بزنم...

 

شما حتما تا به حال خیلی در مورد روش های کسب درآمد در اینترنت جستجو کرده اید. حتما به خیلی از سایت ها مراجه کرده اید و مقالات مختلفی را خوانده اید - چه انگلیسی یا فارسی.

 

اما هیچ کدام از این ها نتوانسته اند راه مطمئن و سریعی پیش پایتان بگذارند تا بتوانید به درآمد دلخواه خود دست یابید. حتی ممکن است این همه اطلاعات پراکنده شما را بیشتر سردرگم کرده باشد تا اینکه به شما کمک کند. حتما سوالات مهمی در ذهن شماست و به دنبال پاسخ خود سرگردان هستید.

 

بعد از این همه جستجو شاید از خود تان پرسیده باشید...

 

"آیا واقعا راه آسان تر و سریع تری وجود ندارد؟ چه طور خیلی افراد از طریق اینترنت درآمد عالی کسب می کنند ولی من هنوز موفق نشده ام؟!"

 

کسب درآمد از اینترنتسوال بسیار خوبی است...

 

من کاملا شرایط شما را درک می کنم برای این که خودم هم ۳ سال پیش دقیقا در جایگاه شما قرار داشتم. بی نهایت مشتاق بودم که راه کسب درآمد از اینترنت را کشف کنم و در این کار موفق شوم.

 

خیلی جستجو و تحقیق کردم. به هر سایتی که فکرش را بکنید هم سر زدم و چند هزار دلار صرف خرید کتاب های خارجی از اساتید خارجی در این زمینه کردم. تمام پس انداز چند ساله ام را برای کسب آموزش سرمایه گذاری کردم و راستش حتی کمی هم از دوستان و خانواده قرض گرفتم.

 

ماه ها طول کشید تا جواب تک تک سوالاتم را پیدا کردم و موفق به کسب درآمد عالی شدم. حالا ۳ سال است که مشغول این کار هستم و درآمد فوق العاده ای هم کسب می کنم،طوری که به مالزی برای زندگی رفتم و اینجا زندگی راحت و ایده ال خود را ایجاد کردم.

 

و اما خبر خوب برای شما دوست عزیز؟

 

شما راه ۳ ساله را فقط در ۳ روز
به آسانی طی می کنید!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حالا شما می توانید به راحتی از نتیجه ی ۳ سال تلاش من استفاده کنید و خیلی آسان شروع به کسب درآمد کنید. کسی قبلا این جاده را برای شما هموار کرده است. حالا فقط تصمیم با شما است که در آن گام بردارید و به موفقیت دست یابید.

 

بله، شما دیگر نیاز نیست کتاب های خارجی گران قیمت را بگیرید تا پاسخ سوالات خود را پیدا کنید. دیگر لازم نیست ماه ها وقت صرف کنید تا شروع به کسب درآمد کنید. شما به راحتی در این کتاب پاسخ سوالات خود را کشف می کنید و می توانید از همین امروز از اینترنت کسب درآمد کنید.

 

از این ساده تر هم مگر می شود؟

 

 

چه قدر می توانید از اینترنت درآمد کسب کنید؟

 

پاسخ این سوال بی نهایت است.

 

بله، در کسب درآمد از اینترنت هیچ حد و مرزی وجود ندارد. سقف موفقیت شما بی نهایت است و فقط به میزان تلاش و بلند اندیشی شما بستگی دارد. در این حرفه بر خلاف شغل های معمولی که حقوق شما کاملا محدود است، اینجا می توانید هر چه قدر که دوست دارید از اینترنت درآمد کسب کنید.

 

این هم چند نمونه از درآمد من است برای نشان دادن اینکه شما هم می توانید به درآمد دلخواه خود دست یابید...

 

چک درآمد از تبلیغات گوگل ادسنس:

 

گوگل ادسنس

 

صفحه ی حساب درآمد من در سایت کلیک بانک:

 

 

حساب درآمد


عکس محل سکونت من در مالزی در مجتمع زیبا و معروف Armanee Terrace:

 

درآمد اینترنتی

تجارت از طریق اینترنت

 

کاریابی در اینترنت

 


این هم عکس ماشین من: ‪(‬Toyota Vios‪)‬


ماشین

 

همان طور که می بینید، شما هم می توانید از طریق کسب درآمد اینترنتی به زندگی رویایی خود دست یابید. هیچ حد و مرزی برای موفقیت شما وجود ندارد و امکان افزایش درآمد شما در این حرفه بی نهایت است.

 

و حالا قبل از این که برویم سراغ کشف بهترین راه های درآمد اینترنتی، یک راز مهم وجود دارد که شما می خواهید بدانید...

آیا می دانید؟ یک راز مهم در مورد سایت های کسب
درآمد از اینترنت که ممکن است ندانید...

 

 

می دانید چرا سایت های مختلفی که دیده اید نتوانسته اند به شما کمک کنند کسب درآمد کنید؟


حقیقت این است که اکثر این سایت های آموزشی برای کسب درآمد در اینترنت توسط کسانی ایجاد شده اند که خودشان هم دقیقا رمز و رموز درآمد اینترنتی را نمی دانند.بله، خیلی از آنها هنوز خودشان هم درآمد چندانی کسب نکرده اند و تجربه ی موفقی در این حرفه ندارند. پس چه طور می توانند به شما چیزی را که خودشان هم نمی دانند آموزش دهند؟!


اگر راه و روش آنها کار می کرد که اول خودشان پولدار می شدند. درست نمی گویم؟

این مثل این است که دوست شما که خودش اصلا در رانندگی مهارت ندارد و به تا به حال ۵۰۰ بار تصادف کرده است بخواهد به شما رانندگی یاد دهد. شما چه خواهید گفت؟

به همین دلیل راز موفقیت در کسب درآمد اینترنتی این است که کسی را پیدا کنید که خود قبلا سال هاست در این کار موفق است و میلیون ها تومان در ماه درآمد کسب می کند، و بعد رمز و رموز کار را از این شخص کشف کنید. این طور بیشتر با عقل و منطق جور در نمی آید؟

آن وقت متعجب خواهید شد که چه قدر کسب درآمد اینترنتی آسان و سریع است. فقط کافی است بدانید چه مسیری را طی کنید. همین و بس.

 

و این دقیقا همان دلیلی است که من امروز اینجا با شما هستم تا با کمک تجربه ی موفق سه ساله خود به شما کمک کنم هر چه سریع تر در اینترنت به درآمد دلخواه خود برسید.

 

تفاوت روش هایی که شما در این سایت با آن آشنا می شوید با سایر سایت ها این است که همه ی این نکات طبق تجربه ی واقعی در بیش از ۳ سال به دست آمده و بر خلاف سایت ها ی دیگر تئوری نیست. پس با کمک آنها شما می توانید خیلی سریع تر و مطمئن تر در کسب و کار اینترنتی خود موفق شوید و ماه ها در وقت ارزشمند خود صرفه جویی کنید.

 

شما کدام یک از این سه راه را انتخاب می کنید؟

 

وقتی که صحبت به کسب درآمد از اینترنت می رسد، شما ۳ گزینه برای انتخاب دارید...

 

راه اول: کلا فکر کسب و کار اینترنتی را از فکر تان بیرون کنید.

 

می توانید مشغول یک کار معمولی شوید و تا آخر عمرر زیر دست رییس سخت گیر و بد اخلاق تان کار کنید. البته در نظر داشته باشید که با توجه به شرایط غیر قابل پیشبینی اقتصادی در ایران و کمبود فرصت شغلی، ممکن است دیر یا زود شغل خود را هم از دست دهید. آن وقت بعد از آن با این گرانی و تورم چه کار می کنید؟!

 

اگر واقعا آینده کاری تان و موفقیت در کسب درآمد عالی برای تان مهم است، پس این راه چندان درخشان به نظر نمی آید، درست است؟ پس به راه حل بعدی می رسیم...

 

راه دوم: جستجو را ادامه دهید به امید اینکه راه کسب درآمد اینترنتی را پیدا کنید

 

 

کسب درآمد اینترنتیاین راه خیلی بهتری است. اما این تازه اول کار است. از کجا می خواهید رمز و رموز کسب درآمد را کشف کنید؟ چگونه شروع کنید؟ از چه راه هایی بهترین درآمد را می توانید کسب کنید؟ این ها همه سوال های مهمی هستند که شما را سرگردان می کند.

 

پس باز هم به تلاش خود ادامه می دهید و به ۱۰۰ ها سایت دیگر مراجعه می کنید. ماه ها روش های بی فایده را امتحان می کنید بدون این که هنوز به درآمد دلخواه خود رسیده باشید. از آنجایی که هر کدام از این سایت ها یک چیزی می گویند، شما را بیشتر سرگردان می کنند.

 

در آخر چشم باز می کنند می بینید که یک سال گذشته است و هنوز ۱۰۰ دلار هم درآمد کسب نکرده اید.

 

همه ی اینها برایتان آشنا نمی آید؟

 

این راهی است که اکثر کسانی که دنبال کسب درآمد در اینترنت هستند می روند. اما شما باهوش تر از این هستید، مگرنه؟ شما ارزش وقت خود را می دانید و می خواهید خیلی سریع تر موفق به کسب درآمد عالی شوید. درست نمی گویم؟

 

پس این پاسخ شماست...

 

راه سوم: رموز مطمئن درآمد اینترنتی را از یک کارشناس با تجربه کشف کنید و ده برابر سریع تر موفق شوید!

 

کسب درآمد اینترنتی

راه سوم که ساده ترین و مطمئن ترین راه است به شما کمک می کند ماه ها موفقیت خود را به جلو بیاندازید. وقتی شما راز ها و میان بر های موفقیت در این حرفه را از کسی که سال ها تجربه دارد یاد بگیرید، در وقت خود بی نهایت صرفه جویی می کنید و حتما به سرعت به درآمد عالی دست پیدا می کنید.

 

وقتی کسی را در کنار تان داشته باشید که با همه ی مسیر ها و میان بر ها آشناست، شما می توانید خیلی آسان تر و سریع تر به مقصد برسید. کسی که به شما کمک می کند و پاسخ تمام سوالات تان را به راحتی برایتان آشکار می کند.

 

به جای آزمایش و خطا یا تکیه بر شانس، چرا از روش های مطمئن و سریع تر استفاده نکنید؟ چرا به جای یک سال در یک هفته شروع به کسب درآمد دلخواه خود نکنید؟بله، شما می توانید.

 

و این دقیقا همان دلیلی است که من امروز اینجا در کنار شما هستم تا به شما دوست عزیز کمک کنم در اینترنت کسب درآمد کنید!

 

برای اولین بار در ایران کسب درآمد از اینترنت برای شما آسان شد!

 

 

آموزش کسب درآمد از اینترنت در ۷ روز

 

 

هفت راه آسان و سریع درآمد اینترنتی را کشف کنید تا در کمتر از ۷ روز از اینترنت کسب درآمد کنید. پاسخ تمام سوالات تان که دنبال آن می گشتید همین جاست!

 

این روش ها آن قدر ساده هستند که آرزو ی کنید ای کاش زودتر آنها را کشف می کردید تا خیلی زودتر درآمد پیدا کنید.

 

 

 

 

در این کتاب شما کشف خواهید کرد...

 

 

  • سه دلیل مهم که چرا کسب و کار اینترنتی بهترین و پرسود ترین روش برای کسب درآمد است. اینجا کشف خواهید کرد چرا وقتی که در این حرفه موفق شوید، دیگر هیچ گاه حتی تصور نمی کنید که هیچ شغل دیگری را جایگزین آن کنید.

  • چگونه در منزل و فقط با کامپیوتر خود به راحتی کسب درآمد کنید. برای همیشه با زیر دست کسی کار کردن خداحافظی کنید و کارفرما و صاحب اختیار خود باشید.

  • با چه سرعتی می توانید شروع به کسب درآمد عالی کنید؟ این به ______ و ______ شما بستگی دارد. دانستن این پاسخ به شما کمک می کند با انگیزه و اعتماد به نفس بیشتری دست به عمل بزنید و سریع تر موفق شوید.

  • یک راه آسان که حتی بدون تسلط به زبان انگلیسی هم از اینترنت پولدار شوید.

  • چگونه با کمترین سرمایه و فقط ۱۰ هزار تومان می توانید درآمد خود را آغاز کنید.

  • یک راه آسان و سریع برای گذاشتن از تحریم آمریکا برای ایران و دریافت درآمد خود از شرکت های خارجی. بدون دانستن این راه نمی توانید پول خود را در ایران دریافت کنید، پس حتما این روش را مطالعه کنید.

  • هفت راه آسان و رایگان برای کسب درآمد فوق العاده از اینترنت.متعجب خواهید شد این راه ها چه قدر آسان و مطمئن هستند. شما می توانید با هر سن و سرمایه ای از این راه ها به سادگی کسب درامد کنید. فقط کافی است روش مورد علاقه خود را از میان این ۷ روش انتخاب کنید و درآمد خود را به سرعت آغاز کنید.

 

 

 

کشف کنید چگونه به آسانی از گوگل ادسنس
درآمد عالی کسب کنید

 

  • راز های کسب درآمد از تبلیغات گوگل ادسنس. کشف کنید چگونه می توانید به آسانی با قرار دادن تبلیغات گوگل در سایت یا بلاگ تان از این شرکت بزرگ و مطمئن بین المللی کسب درآمد کنید.

  • یک تکنیک آسان و مهم برای اینکه گوگل حساب شما را تایید کند.خیلی از ایرانیان از این راز باخبر نیستند و به همین دلیل حساب آن ها توسط گوگل بسته می شود و درآمد خود را کلا از دست می دهند. اما شما با دانستن آن می توانید به راحتی با گوگل همکاری کنید و هیچ گاه حساب شما بسته نخواهد شد.

  • آیا می توانید روی تبلیغات گوگل خود کلیک کنید تا درآمد بیشتری کسب کنید؟ این راز مهم را کشف کنید...

  • یک راه ساده برای این که درآمد گوگل ادسنس خود را سه برابر کنید.

  • آیا می دانید چگونه از سایت فارسی خود در گوگل ادسنس درآمد عالی کسب کنید؟ همان طور که می دانید، گوگل سایت های فارسی را به عضویت نمی پذیرد، اما با این تکنیک ساده و هوشمندانه می توانید خیلی آسان از سایت یا بلاگ فارسی خود درآمد کسب کنید.

  • پنج شرکت مطمئن و پرسود جایگزین گوگل ادسنس که می توانید با قرار دادن تبلیغات آنها در سایت تان درآمد بالایی کسب کنید. اگر به هر دلیلی دوست دارید علاوه بر گوگل با شرکت دیگری همکاری کنید و درآمد سایت خود را افزایش دهید، می توانید به سادگی از این پنج شرکت مطمئن استفاده کنید.

  • سه دلیل فوق العاده مهم که ممکن است گوگل حساب ادسنس شما را ببندد. _____ و ______ و ________. کشف کنید چگونه از اینه سه نکته پیروی کنید تا حساب شما همیشه مطمئن و امن باشد.

    خیلی از هم وطنان که از این ۳ راز مهم اطلاع نداشتند، حساب گوگل خود و همه ی درآمد شان را از دست دادند. شما با دانستن آنها امنیت درآمد خود را تضمین کنید تا با خیال راحت با گوگل کار کنید.

  • اگر گوگل ادسنس به هر دلیلی حساب شما را بسته است، چه کار کنید؟ چند راه حل آسان برای کسب درآمد بدون ادسنس.

 

هدیه رایگان
دیگران چه می گویند؟

"کاش زودتر پیداش کرده بودم!"


سلام مونا خانم،

 

خواستم ازتون تشکر کنم که به داد ما رسیدین و این کتاب رو در اختیار من گذاشتین. راستش یک سال و نیم بود که خیلی دنبال این کار بودم و هر چی ایبوک فارسی یا خارجی پیدا کرده بودم، خوندم. مطالب خوبی داشتن بازی هاشون، ولی جواب سوال های ما ایرانی ها رو زیاد توضیح نداده بودن. چون می دونین که به خاطر تحریم خیلی شرایط مافرق می کنه.

 

خلاصه سرتون رو درد نیارم، دیگه خسته شده بودم. تا این که یکی از دوستم راجع به سایت شما بهم گفت. من هم فورا کتاب تون را خریدم و یک روزه خوندم. واقعا عالی و مفید بود. مخصوصا مطالب فصل راجع به ادسنس خیلی به دردم خورد.

 

کاش زودتر پیداش کرده بودم که اون چند صد دلار رو هزینه خریده اون همه کتاب خارجی دیگه نمی کردم. ولی خوب ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است. خلاصه خیلی متشکرم مونا خانم برای کمک تون.

 

رضا مقیم خانی
تهران

 

هدیه رایگان

"این دفعه گوگل حسابم را تایید کرد.
باورم نمی شد!"


ممنون به خاطر مقاله ها و کتابتون. هم چنین ممنون که به سوال هایم با حوصله و دقت جواب دادید. می دونم که سرتون خیلی شلوغه.

 

نکته ای را که درباره عضو شدن در گوگل ادسنس در کتاب تان اشاره کردید را انجام دادم و موثر بود! این دفعه گوگل حسابم را تایید کرد. باورم نمی شد وقتی ایمیل گوگل را دیدم. گفتم حتما این دفعه هم رد کردند، ولی دیدم تایید شده. اگر فقط به دلیل همین کمک هم بود، کتابتون را خوشحالم که خریدم.

 

مرجان س.
کرج

 

 

درآمد از گوگل ادسنس تازه اول کار است! اینجا با شش
راه پرسود و مطمئن دیگر هم آشنا می شوید

راه های کسب درآمد از گوگل ادسنس که در بالا به آن ها اشاره شد تازه قسمت کوچکی از این فرصت طلایی است که می توانید با استفاده از آن درآمد فوق العاده کسب کنید. شما در این کتاب با شش راه پرسود و مطمئن دیگر برای کسب درآمد اینترنتی هم آشنا خواهید شد...

  • چهار شرکت مطمئن و پرسود ایرانی شبیه گوگل ادسنس که می توانید از آنها در سایت فارسی خود درآمد بالایی کسب کنید (حتی دو میلیون تومان در ماه). دریافت پول شما از این شرکت ها از ادسنس آسان تر است، چون ایرانی هستند و درآمد شما را مستقیما و به سرعت به حساب بانکی تان در ایران واریز می کنند.

  • چگونه با ایجاد فروشگاه اینترنتی خود درآمد عالی کسب کنید.کشف کنید پنج راه آسان برای فروش هر گونه محصولات در اینترنت چیست؟

    خرید و فروش محصولات در اینترنت در ایران روز به روز پرطرفدار تر می شود. در آینده ی نزدیک پیشبینی می شود که این بازار بسیار عظیم و فراگیر خواهد شد. شما می توانید از همین امروز از این فرصت طلایی بهرمند شوید تا از فروشگاه اینترنتی خود درآمد کلانی کسب کنید.

  • آیا می دانید هفت مرحله آسان برای ایجاد فروشگاه اینترنتی شما چیست؟ با استفاده از این ۷ مرحله به سادگی و فقط در ۲۴ ساعت فروشگاه آنلاین خود را آغاز کنید و شروع به کسب درآمد کنید. از این ساده تر نمی شود!

  • ۹ ایده ی جالب و آسان برای محصولات مختلف که در سایت تان می توانید به فروش رسانید. با انتخاب محصولات پرفروش، سود خود را به راحتی چند برابر کنید.

  • یک روش ساده و آسان که بدون داشتن هچ محصولی و یا حتی سایتی در اینترنت درآمد کسب کنید. این روش آن قدر ساده و سریع است که متعجب خواهید شد چگونه در کمتر از پنج دقیقه می توانید شروع به کسب درآمد کنید.

  • چگونه با خواندن ایمیل و کلیک کردن پول در بیاورید. با استفاده از این راه بسیار ساده و راحت می توانید همین امروز شروع به کسب درآمد کنید. فقط کافی است یک کامپیوتر و ماوس داشته باشید تا ایمیل ها را دریافت کنید و روی آنها کلیک کنید و پول کسب کنید.

 

خبر خوش!
کسب درآمد از اینترنت در یک قدمی شماست...

 

 

مشتاق هستید که رمز و رموز بالا را کشف کنید؟ تازه باز هم بیشتر مانده است! در این کتاب شما با راه های بیشتری برای کسب درآمد از اینترنت آشنا می شوید...

 

  • به دنبال کسب و کار پرسود می گردید؟ در این فصل کشف می کنید چگونه با شرکت های معتبر و مطمئن خارجی از طریق اینترنت همکاری کنید و درآمد ماهیانه بالا به دلار کسب کنید. هزاران شرکت در آمریکا و اروپا به دنبال استعداد و مهارت شما می گردند. از این راه آسان کسب درآمد همین امروز به نفع خود استفاده کنید.

  • سه سایت رایگان و مفید برای پیدا کردن فرصت های شغلی برای شرکت های خارجی. در این سایت های رایگان می توانید به آسانی در ۵ دقیقه پروژه ها و فرصت های شغلی درخشانی را در اینترنت پیدا کنید و درآمد کسب کنید.

  • عکس بگیرید و پولدار شوید! یک راه ساده برای کسب درآمد فقط با عکس گرفتن. اگر به عکس گرفتن علاقه دارید، چرا از آن درآمد کسب نکنید؟ این یکی از راه های ساده و پرسود درآمد اینترنتی است که معمولا کسی آن را برای شما فاش نمی کند. اما شما در این کتاب آن را کشف خواهیدکرد.

  • affiliate marketing چیست و چگونه می توانید با فروش محصولات دیگران تا ۷۵% سود خالص کسب کنید. بله، با استفاده از این تکنیک ساده می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و به آسانی با تبلیغ محصولات دیگر شرکت ها پورسانت فوق العاده بالا (حتی تا ۶۰ یا ۷۵%) به دست آورید.

  • چگونه درآمد خود را از خارج از کشور دریافت کنید؟ این مهم ترین مرحله است. بعد از اینکه با تلاش خود از اینترنت درآمد کسب کردید، چگونه به آسانی پول خود را به ایران منتقل کنید؟ با این سه راه مهم آشنا شوید تا هر چه زودتر درامد تان به دست تان برسد.

  • یک راه آسان برای نقد کردن چک های دلاری خود علی رغم تحریم امریکا. این روش بسیار مهم است تا بتوانید درامد خود را که در خیلی از شرکت ها به صورت چک دلاری برایتان می فرستند، دریافت کنید.

  • چگونه حساب بانکی در خارج از کشور باز کنید. همان طور که می دانید، داشته حساب بانکی خارجی یکی از مهم ترین مراحل کار تان است چون تمام درآمد شما به حساب خارجی تان واریز خواهد شد.

    به دلیل تحریم آمریکا، باز کردن حساب بانکی برای ایرانیان در اکثر کشور ها مشکل است. اما شما با این روش آسان می توانید حساب بانکی خود را به سرعت باز کنید تا درآمد خود را دریافت کنید.

 

 

هدیه رایگان
هدیه رایگان همراه این کتاب
(به ارزش ۵۰ هزار تومان)


چگونه به آسانی حساب بانکی خود را در خارج از کشور باز کنید تا درآمد خود را سریع و امن دریافت کنید؟


همان طور که می دانید، برای دریافت درآمد خود از تمام شرکت های مطمئن و سرشناس خارجی، به داشتن حساب بانکی در یک بانک خارجی احتیاج دارید. به دلیل تحریم آمریکا هیچ شرکتی پول شما را به بانک های ایرانی نخواهد فرستاد. اما به آسانی با حساب بانکی خارجی خود می توانید خیلی سریع درآمد خود را دریافت کنید.


خبر خوش این است که تنها با دانلود این هدیه رایگان، کشف خواهید کرد در چه بانک هایی به راحتی حساب باز کنید و چگونه مراحل آن را انجام دهید. این کتاب به سادگی هفته ها در وقت ارزشمند شما صرفه جویی می کند.


پس کتاب کسب درآمد از اینترنت در ۷ روز را همین حالا دانلود کنید تا در کنار آن این هدیه رایگان را نیز دریافت کنید.

 

 

پولدار شدن از اینترنت برای شما چه قدر ارزش دارد؟

 

چقدر برایتان ارزش دارد که ...

 

بالاخره اولین چک درآمد خود را به زودی دریافت کنید؟

بالاخره به خانواده و دوستان تان ثابت کنید کسب درآمد از اینترنت امکان پذیر است و شما درست می گفتید که می توانید

ماهیانه به آسانی دو میلیون تومان درآمد کسب کنید... آن هم فقط با ۳ ساعت کار ساده در روز.

در منزل با کامپیوتر خود به راحتی کار کنید و خودتان کارفرما و صاحب اختیار خودتان باشید...

 

چه قدر همه ی این ها برای شما ارزش دارد؟

 

همان طور که می دانید، برای شروع هر کاری به کمی سرمایه گذاری در آن نیاز است.خبر خوش این است که در کسب درآمد از اینترنت، سرمایه گذاری شما خیلی آسان و کوچک است اما سود درآمد شما بسیار زیاد.

 

پس همین امروز می توانید این کتاب را دریافت کنید تا پاسخ تمام سوالات خود را پیدا کنید و درآمد خود را از همین حالا آغاز کنید...

 


یک جفت کفش ساده یا آینده ی شغلی شما؟
انتخاب با شماست!

 

آیا حاضرید یک جفت کفش ساده را با موفقیت و تضمین آینده شغلیتان عوض کنید؟


یا؟ کسب درآمد از اینترنت

 

فقط با قیمت یک جفت کفش ساده که همه ی ما آن را داریم، می توانید این کتاب را دریافت کنید تا همین امروز شروع به کسب درآمد از اینترنت کنید.

 

آیا ارزش تضمین آینده ی موفق کاری برای شما بیشتر از یک 5 تومانی نیست؟

 

پس این 5/000تومان را امروز سرمایه گذاری کنید تا این کتاب را دریافت کنید. اما صبر کنید، یک خبر خوب...

 

70% تخفیف ویژه:


کتاب خود را همین امروز فقط با
5 تومان دریافت کنید


به مناسبت این که این کتاب تازه افتتاح شده است، تخفیف ویژه 70% به شما تعلق می گیرد.این تخفیف فقط تا مدت کوتاهی اعتبار دارد. ممکن است که دفعه ی بعدی که این صفحه را می بینید این تخفیف دیگر تمام شده باشد. از این فرصت استثنایی استفاده کنید.

 

پس کتاب خود را همین امروز فقط با 5 تومان با 70% تخفیف ویژه دریافت کنید...

 

 

دانلود کتاب آموزشی

 

بله! کتاب کسب درآمد از اینترنت در ۷ روز (نسخه چهارم و جدید: دی ماه ٩٣, شامل ١٦٠ صفحه) را برای من همین حالا بفرست تا راه های درآمد اینترنتی را کشف کنم و از همین امروز شروع به کسب درآمد کنم!

 

می دانم که خرید این کتاب در واقع سرمایه گذاری برای موفقیت و آینده شغلی من است. پس من امروز از 70% تخفیف ویژه که فقط برای مدت کوتاهی باز است بهرمند می شوم و کتاب خود را فقط با پرداخت 5 تومان همین حالا دانلود می کنم.

 

می دانم که پرداخت از طریق اینترنت و بسیار آسان است. دانلود کتاب من فقط ۳ دقیقه طول می کشد.


پس همین حالا کتاب خود را دریافت کنید تا درآمد اینترنتی خود را آغاز کنید!

  

یادتان باشد هر روزی که زودتر کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید، زودتر به درآمد عالی دست پیدا می کنید. پس چرا موفقیت و ثروت خود را حتی لحظه ای به تعویق بیاندازید؟ از همین امروز شروع شروع کنید!

 

Mona Afshar مونا افشاراین کتاب به صورت الکترونیکی است و شما از طریق ایمیل خیلی آسان و سریع آن را دانلود می کنید. ebook یا همان کتاب الکترونیکی بسیار راحت تر از کتاب کاغذی است و می توانید آن را همین لحظه دانلود کنید و مطالعه فرمایید.

 

با آرزوی موفقیت برای شما،

 

مونا افشار
تیم ایران درآمد

 


یک ضرب المثل انگلیسی می گوید:

"اگر شما باز هم کاری را انجام دهید که تا به حال انجام داده اید، پس طبیعتا نتیجه ای را کسب می کنید که تا به حال گرفته بودید."

 

پس اگر تا به حال راه هایی که امتحان کرده اید به شما کمک نکرده اند که درآمد دلخواه خود را کسب کنید، یا باید روش خود را عوض کنید و یا تا ابد نتیجه نخواهید گرفت. این یک حقیقت است. پس کتاب خود را همین امروز دریافت کنید تا با راه و روش واقعی کسب درآمد از اینترنت آشنا شوید.

 

امروز آینده ی کاری شما در دست خود شماست! می توانید این سایت را ترک کنید، هر چه اینجا شنیده اید را فراموش کنید و به سرگردان بودن برای پیدا کردن راه های کسب درآمد از اینترنت ادامه دهید. ممکن است ماه ها یا حتی سال ها طول بکشد و در آخر هم به هیچ نتیجه ای نرسید...

 

یا اینکه می توانید همین حالا کتاب خود را دریافت کنید و با روش های آسان و سریع کسب درآمد اینترنتی خیلی راحت تر آشنا شوید و کسب درآمد را از همین امروز شروع کنید. تصمیم با شماست!

 

یادتان باشد که 5 تومان حتی از قیمت یک پاکت سیگار هم کمتر است که شما به راحتی می توانید بخرید. آیا خرید یک پاکت سیگار برای آینده شما مهم تر است یا سرمایه گذاری برای تضمین موفقیت شغلی شما و کسب درآمد عالی برای یک عمر؟

 

انتخاب با خود شماست دوست عزیز.

 

شما میتوانید بعد از خرید براحتی کتاب را دانلود نمایید

زیرا لینک دانلود بعد از خرید و همان لحظه نشان داده خواهد شد

اگر در مورد خرید این کتاب سوالی دارید، می توانید به آسانی با ما تماس بگیرید.

 

 

 

کتاب دوم

نمیخوام تبلیغات خارق العاده کنم واستون ، چون اصلا اینجور رفتار با مشتری ها رو دوست ندارم.

مشتری عزیز تو خودت با کمی دقت کردن به آموزشی که توی این فایل برات گذاشتم و موضوع پردرآمد آموزش میتونی کلاه خودت رو قاضی کنی و توی انتخابت یه کم تأمل و فکر کنی

برترین کتاب سال 94در حوزه کسب وکار اینترنتی اختصاصی فروشگاه دیجی دانلود را برای اولین با از این سات دانلود کنید.

 

دانلود کنیدو پولدار شوید

این کتاب ویژه فقط به قیمت کمتر از نصف یک جوراب یا نوشابه قرار دارد اما می تواند زندگی شما را متحول کنید این کتاب به قیمت 2000تومان است که درون پکیج ویژه قراردارد که می توانید از پایین دانلود کنید.

 

 

 

 


مبلغ واقعی 131,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 65,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 2751

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • پکیج افزایش بازدید پست های کانال تلگرام
  • بازگردانی پیام  حذف شده تلگرام و اس ام اس ها- ریکاوری پیام ۱۰۰٪ عملی
  • ساخت برنامه اندروید بدون نیاز به دانش برنامه نویسی در محیطی کاملا گرافیکی و فارسی و کسب درآمد با آن
  • ویرایش برنامه های آندروید محیطی کاملا گرافیکی و فارسی برنامه هارا ویرایش کنید
  • اشتغال زایی

ایمیل پشتیبانی:dj.online.backup@gmail.com درخواست نرم افزار & پروژه & پایان نامه & هر فایل درخواستی